luni, 23 iunie 2014

Staţia şi întrebarea

Azi am avut chef să mă plimb cu tramvaiul, am mers în staţie, staţie în care mi-a atras privirea un domn.
Un domn foarte prezentabil, de altfel, care mă studia atent.
L-am privit cu acelaşi interes, când mă trezesc... cu el în vorbă.
Ma întrebat genralităţi despre viaţă şi iubire.
Ma întrebat dacă eu la o vârstă aşa de fragedă... iubesc. I-am răspuns fără să stau pe gânduri că DA! Iubesc, dar nu iubesc o persoana anume, iubesc viaţa şi senzaţia. S-a uitat la mine contrariat, dar un zâmbet subtil apărut în colţul gurii i-a schimbat privirea.
Ma întrebat de ce... i-am răspuns la fel de rapid şi fără a ma gândii prea mult: să mergem undeva şi am să-ţi arăt.
Domnul din staţie nu a stat pe gânduri şi ma urmat în dată spre un taxi, menit să ne ducă în primul hotel din apropiere.
Ne-am sexat... domnul părea experimentat, asta poate şi după cele câteva fire grizonate care-i brăzdau subtil părul, făcându-l şi mai şarmant.
I-am supto cum nu o mai făcusem până atunci, i-am dat voie să se înfrupte din mine, din vaginul meu.
Ma penetrat tare şi rapid cum ştia el mai bine, mi-a plăcut avea un sex mare şi puternnic.
Am fumat o ţigară şi mi-a spus că acum a înţeles de ce nu iubesc eu o anumită persoana şi a realizat că răspunsul la acea întrebare nu îl poţi afla decât pe propria nuditate.

Mi-a cerut să păstrăm legătura i-am confirmat dorinţa, deşi nu se va întâmpla asta vreodată!
Nu îl vrea din nou în mine, am vrut doar să-i demonstrez unui oarecare om că se poate înşela în privinţa vieţi, a iubiri, dar niciodata în privinţa sexului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu