luni, 23 iunie 2014

Amant?

Şoţ? =Da
Tată? =Da
Amant?

Amant evident, unul numai bun, atât de bun că mă întreb cum a rezistat atâţia ani lângă zgripţuroaica lui de nevastă, dar asta e... imaginea cere sacrificii.
De parcă m-ar interesa pe mine viaţa personala a bărbaţilor cu care mă sexez, nu îmi pasă ce fac ei în casa lor, aşa cum nici pe ei nu îi interesează de a mea, ne ştim fiecare foarte bine poziţia...el dedesupt şi eu deascupra.
Aşa suntem şi acum transpiraţi şi orgasmici.
Adoră 69, aşa că îi fac pe plac şi trec în poziţie, are un control absolut asupra vaginului meu şi asta îl face să geamă de plăcere, în timp ce eu îi delectez sexul cu mişcări delicate ale gurii mele.
Schimbăm rapid poziţia, stau capră, mă trage de păr, îmi penetrează fundul cu atâta putere de parcă ar vrea să treacă prin mine, dar asta nu mă deranjează chiar deloc.
Terminăm anunţaţi de un telefon, care îl informează că nevastăsa a întrat pe stradă.
Mă ambalez repede şi ies prin spate unde o maşină mă asteaptă pregătită să plecăm în orice moment.

Asta se întâmplă când mergi la el şi apare nevasta, dar dacă nu sunt şi astfel de momente nu am mai simţii ca trăim. Iar eu, eu trăiesc cu adevărat, cu adrenalina nu doar în sânge, ci şi în vagin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu