duminică, 22 iunie 2014

Dezlănţuire...

E momentul pentru dezlănţuirea fetişurilor.

  El e capabil să îmi satisfacă orice dorinţă, indiferent care.
  Mă trage agitat de mână, mă trânteşte în pat şi mă leagă atât de strâns cu funia lui groasă, aşa cum nu a mai făcut-o până acum.
  Îmi prinde picioarele de mâini, mă desface brutal şi începe sa mă pălmuiască peste vaginul meu umed şi plin de dorinţă.
  E atât de fierbinte, mă arde, mă face să îl doresc tot mai mult şi mai tare.
  Îmi prinde sfârcurile între doi cleşti, mă aşează în genunchi şi şi-o bagă cu sălbăticie în gura mea.
  O ţine acolo câteva secunde... suficiente ca ochii mei să se dea peste cap, ca respiraţia să mi-se oprească, ca transpiraţia să îşi facă simţită prezenţa şi trupul să-mi plutească.
  Mă trezeşte repde cu câteva picături de ceatră fierbinte,  care îmi ard sânii dezgoloiţi şi strânşi în pumnii lui puternici.
Mă întinde pe spate şi intră în mine cu putere, mă face să îl vreau şi mai mult şi mai adânc.
  Voiam să îi spun ceva, dar m-a oprit cu o palmă usturătoare, spunându-mi că el decide când şi ce să spun, că trebuie să fac doar ceea ce am fost învăţată.
  Asta am şi făcut... am stat capră şi l-am primit bucuroasă în mine.

Nimic nu mai conta când era el în mine sau când mă love cu perversitate peste faţă cu sexul lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu