duminică, 22 iunie 2014

Stare: orgasmică

Am o strare de-a dreptul oragsmică.

Şi nu, nu mă sexez cu vreun... nu ştiu ce bărbat bine, mă uit la un bărbat bine. Atât de bine că mă ud doar dacă îi aud vocea.
E la masa de lângă mine , cu un pahar de whisky şi un trabuc în mână. Genul ăla de bărbat care ştie să te înebunească dintr-o singură privire.
Mă privea, îl priveam şi eu... ne uitam unul la altul. Trupurile noastre urlau parcă unul la altul a dorinţă.
Îmi întinde subtil mâna... i-o încredinţez şi eu pe a mea.
Mă ridică uşor, poftindu-mă galat spre iesirea barului.
La fel de galant şi manierat mă pofteşte în maşina lui, după care demarează în forţă catre primul hotel care i-a ieşit în cale.
Ne-am dezbracat grăbiţi... parcă eram la un concurs, apoi şampania revărsată pe trupul meu l-a desfătat minute bune.
Nu a fost un sex pervers plin de obscenităţi murdare, a fost un sex din înalta clasă.
Mi-a oferit un trabuc, pe care l-am savurat pe balconul hotelului în nuditatea trupurilor noastre.
Am plecat, el în maşina lui, eu în taxiul comandat de recepţionerul, familiarizat parcă cu el, cu escapadele lui.

Am facut sex, nu am vorbit nimic, nu ne-am spus un cuvânt, nu ştiu nici măcar cum îl cheamă, cine este sau ce face, dar asta nu ne-a împiedicat sa ne bucurăm unul de altul în cel mai orgasmic mod cu putinţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu