marți, 24 iunie 2014

Ménage à trois

Sex în trei sau ménage à trois sau oricum aţi prefera voi să îi spuneţi e acelaşi lucru.
E fetişul oricui, a bărbaţilor şi a femeilor deopotrivă.
Doi bărbaţi şi o femeie, un bărbat şi două femei, depinde doar de voi şi alegerile voastre.
Sunt în această situaţie...eu şi doi bărbaţi, mă posedă cu totul.
Sunt amândoi în mine, unul în faţă şi celălant în spate, mă penetrează în tandem, corpul meu se mişcă haotic.
Îmi pierd minţile la atingerea sexului lor, care aşteaptă nerăbdătoare să intre în gura mea.
Le-o iau în gură, le-o sug, lingându-le ca pe nişte acadele, capul lor soşu vibrează între buzele mele.

Mă aşează pe masă, mă întind peste unul din iei, sugându-i sexul, în timp ce celălant mi-o trage puternic.
Schimbăm poziţia pentru a-şi satisface amândoi plăcerea.
În orice poziţie ar decide ei să stea, mie îmi convine, eu sunt regina, eu deţin controlul, ei lucrează pentru mine, pentru a-mi induce mie un orgasm desăvârşit.
Se termină pe faţa mea, murdărindu-mă cu masculinitatea lor.
Ménage à trois-ul cea mai desăvârşită formă a sexului, a obţinerii unui orgasm care să te ridice la cer, care să te poarte pe cele mai înalte culmi ale satisfacerii!

3 comentarii:

  1. ai ales varianta cea mai severa pentru a femeie a thresome-ului. Literar, e de inteles. Am fost impresionat de ideea sensibilitatii la atingerile barbatesti pe trupul (epiderma) ei. Parca scrii cu sufletul la gura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Literatura şi fluturii sunt doua dintre cele mai dulci pasiuni cunoscute omului." Vladimir Nabokov
      Aş adăuga şi scrisul la acest impresionant citat.

      Ștergere
  2. foarte intens se pare ca exprimi dorintele...

    RăspundețiȘtergere